gradinarulabc

solar de legume

77 posts in this topic

buna seara,si bine v-am gasit pe acest site dar sa incep cu ce ma doare:mi-am construit un solar de legume ,cam tarziu,stiu acest lucru dar pt inceput sper sa fie bine,am ajuns la invelit cu folia aferenta si nu stiu cum sa procedez,folia este de 11m latime si de 36m lungime,solarul are 5m latime si 20m lungime,as vrea sa postez si cateva poze daca ma voi descurca cu postatul pt ca sunt incepator si in ale calculatoarelor,nu numai ca gradinar,de aceia vreau daca se poate si vreti sa-mi dati un sfat cum sa intind folia pe solar.am mai vazut solarii de legume dar n-am construit niciodata unul.cand spun de folie ma refer cum sa pliez folia la capete.va multumesc anticipat :scratchchin: [attachmepost-757-0-10135900-1304101857_thumb.jpgnt=12506:Immag047.jpg]

post-757-0-71531400-1304101874_thumb.jpg

post-757-0-39122900-1304101890_thumb.jpg

1 person likes this

Bine ai venit printre noi.

A postat Mirela un solar al unei prietene aici:

poate te ajuta. Cred ca te va ajuta sa gasesti solutia .

buna cristi,multumesc pt raspuns si pt imaginile postate dar din acele imagini nu prea se vede cum sa invelesc partile frontale iar ca sistem de prindere a foliei la mine e altfel,ieri am reusit ca niste neamuri si vecini sa invelesc solarul,la capete m-am cam chinuit un pic,a trebuit sa fac niste pliuri la folie,sfat dat de sotia mea care se mai pricepe cat de cat la croitorie si mi-a explicat cum sa fac acele pliuri,in final am reusit dar nu l-am terminat,urmeaza restul lucrarilor pt finalizare.mai jos va trimit si imaginile cu fazele in care sunt cu lucrarilepost-757-0-16205100-1304222927_thumb.jpg o zi buna si voi mai reveni si cu alte imagini

poti sa faci poze si la pliurile alea, asa cum ti-au iesit? Poate furam si noi ideea :)

Folia cu ce ai intarit-o pe lungimea solarului?

Am inteles ca cea mai buna folie, ca si rezistenta este cea verde, asa este?

Edited by MirelaLucia