Salt la continut

Fotografie

solar de legume

• Please log in to reply
76 raspunsuri in acest topic

#1 gradinarulabc

gradinarulabc

Utilizator JUNIOR

• Juniori
  • 38 Postari
  • Localitateafocsani

Postat 29 April 2011 - 20:33

buna seara,si bine v-am gasit pe acest site dar sa incep cu ce ma doare:mi-am construit un solar de legume ,cam tarziu,stiu acest lucru dar pt inceput sper sa fie bine,am ajuns la invelit cu folia aferenta si nu stiu cum sa procedez,folia este de 11m latime si de 36m lungime,solarul are 5m latime si 20m lungime,as vrea sa postez si cateva poze daca ma voi descurca cu postatul pt ca sunt incepator si in ale calculatoarelor,nu numai ca gradinar,de aceia vreau daca se poate si vreti sa-mi dati un sfat cum sa intind folia pe solar.am mai vazut solarii de legume dar n-am construit niciodata unul.cand spun de folie ma refer cum sa pliez folia la capete.va multumesc anticipat :scratchchin: [attachmeFisier atasat  Immag046.jpg   102.9K   220 Numar de descarcarint=12506:Immag047.jpg]

Fisiere atasate

• Altius apreciaza asta

HGabc

HGabc
  • AdServer

#2 cristi

cristi

Utilizator ACTIV

• Excluşi
  • 160 Postari
  • LocalitateaBucuresti

Postat 29 April 2011 - 21:47

Bine ai venit printre noi.

A postat Mirela un solar al unei prietene aici:

http://www.hgabc.ro/...ndpost__p__6756

poate te ajuta. Cred ca te va ajuta sa gasesti solutia .

#3 gradinarulabc

gradinarulabc

Utilizator JUNIOR

• Juniori
  • 38 Postari
  • Localitateafocsani

Postat 01 May 2011 - 06:21